20 Ekim 2015 Salı

Amigurumi Öğreniyorum-Sihirli halka(magic ring)


     Merhaba,amigurumi hepimizin bildiği gibi Japonya kökenli bir örgü sanatı.Bu teknikle birçok oyuncak ve aksesuar örülebiliyor.Ülkemizdede son zamanlarda yaygınlaşmaya başladı.Bende gerek Türk gerekse yabancı sitelerden yapılışını öğrendim.Birçok video izledim,blog yazısı okudum.Genellikle yabancı blog ve videolar var amigurumi hakkında.Şimdi sizlere amiguruminin belli başlı tekniklerini yazacağım.Umarım faydalı olur.

    Sihirli halka:Amigurumiye başlarken sihirli halkayı kullanıyoruz.fakat ben genellikle 2 zincir çekip ilk zinciri doldurarak başlıyorum amigurumime.şimdi sizlere resimlerle nasıl yapıldığını göstereceğim:

Videosu için :    sihirli halka

                                                                SIKİĞNE(X):





0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *